Buseeee_byk Arkadaşlar bu haftalarda su gibi akıntı yasayan var mı? Gecen hafta pazartesi kontrolde Bebeğin suyu normal dedi doktorum. Bi sorun olsa anlardı değil mi?teşekkür ederim
SimOn Buseeee_byk normal sanırım benimde dün kontrolüm vardı gayet iyi dedi.. akıntı olmaya başladı birkaç gündür ..19+4 bizimde
Ozgebyr Buseeee_byk kardeşimin de su gibi akıntısı vardı mantar enfeksiyonuymuş doktora söyleyin baksın belki öyle biseydir belki normaldir ama en azından sebebini söyler
Betulnht Buseeee_byk Canım belki enfeksiyon kaynaklıdır belki de erken doğum belirtisidir çünkü akıntının yoğunluğunun değişmesi erken doğum belirtisi olabilir her iki durum da çok önemli bir doktora görün bence rahim ağzını da mutlaka ölçtür hiçbir şey yoktur inşallah ama git için rahatlar hiç değilse
SimOn Buseeee_byk ara ara da olsa sıvışekilde geliyor .. koku renk değişmediği sürece normal kendim takip ettiğim kadarıyla .. sıvı tüketmekle de alakalı biraz bence . Ne zman sıvıyı az tüketsem akıntım renk değiştirebiliyor.
SimOn Buseeee_byk Kız olacak inşallah yaklaşık 1 haftadır daha net bir şekilde hissetmeye başladım çok güzel bir duyguymuş ❤️❤️💖💖 sizin belli mi cinsiyet
Sister Buseeee_byk benim de 4 gündür akıntım var yarın doktora gidicem daha oncede olmustu ama sıkıntı çıkmadı test yapmıştı doktorum.. şimdi 18 haftalık ve şeffaf su geliyor çok can sıkıcı bir olay geçen sene de 20 haftalikken su gelince kaybettim bu yüzden stresliyim 🤲🏼😣
Buseeee_byk Sister bi anda mi suyunuz geldi yoksa az az mi? Haberdar eder misiniz? Bie sonraki kontrolüm 6 ekimde cunku
SimOn Buseeee_byk ben genelde dik oturursam veya sırt üstü düz yatarsam hissediyorum hafif hafif 💙 Allah bağışlasın şimdiden inşallah..
Sister Buseeee_byk az az geliyordu ve sonra sonra birden boşaldı zaten hastanede yattım 1 hafta ve tamamen bitmişti suyu ve aldılar bebeği.. şimdi ise yine akıntım var ama neyden kaynaklı onu yarın amnisure testi ile ogrenecegiz 🤲🏼
Hashasim2020 Benim hep ıslak oluyor çamaşırım mantar enfeksiyonu çıktı fitil falan da kullandım ama geçmiyor sizin haftalarınızda çıkmıştı şuan 37yim aynı hala 😰