Kbrash valla bende onu alıp dolapta ikea da begendim Pinterest de görmüştüm öyle bir oda yapıcam montessori bana cok kullanıslı gelmedi ben sadece o beşikten alıcam 4,5 yasına gelince direk cocuk odası yaparım bunlarıda 2. Cocukta kullanırım allah kısmet ederse simdi hem beşik hem oda yapmıyacam zaten 1 veya 2 yasına kadar sürekli emzirme olacagı için odasında uyumayacak boşuna alma canım bence yine sen bilirsin