aysegull23 Arkadaşlar sanki ilaç bana ağır geliyor gibi hissediyorum..Sabah açken içiyorum öğlene doğru sanki halsiz ve midem ezilmiş gibi hissediyorum 7 haftalığım şuan sizde de böyle mi yoksa hamilelik etkisi mi acaba çözemedim 🤷🏻♀️
Minikmucizembenim aysegull23 aç için diyorlar ama bu ilaçı tok içsen en azından yan etkılerınden kurtulursun ben tok karnına almaya basladım
Bugleemm aysegull23 ben de kullanıyorum mideme dokundu benim de gün içinde ben de yatmadan içmeye başladım daha önce de hamilelikten önceleri de kullandığım bi ilaçtı hem öyle kullanıyordum yatarken kullanabilirsin sen de sonuçta aynı işlevi her türlü görüyor gece en azından rahat edersin ☺️
fatosd84 aysegull23 benim doktorum o ilacı kahvaltıdan 2 saat sonra iç dedi içiyorum sadece dıçkıda renk değişikliği yapıyor.
Busegul35 Ben onu agzımda eritip oyle ıcıorm kocaman bısey yutamıorm doktora soyledım dırek yutman lazım dedı obur turlu senın yaptıgın gibi faydası olmaz dedı ama ıcmıorm hıc buyuk hap ıcemem
Aysgldurmus Ben kullanıyorum ama doktorum yemeklerden 2 saat sonra günde iki defa kullan dedi. Benim kan değerim düşük olduğu için iki defa dedi. Aç karına alınabilir mi dedim. Aç karına alınıyor genelde ama mide ağrısı, mide bulantısı ve rahatsızlık veriyor o nedenle yemeklerden iki saat sonra al dedi. O şekilde kullanıyorum sıkıntı yaşamıyorum. O şekilde sizde alabilirsiniz
aysegull23 Aysgldurmus Bende tekrar sorarım olmazsa doktora böyle olacak gibi değil çünkü..Buarada başka ilaç da verdi mi doktorunuz bana sadece bunu verdi ekstra bir folik asit filan yok içinde varmış galiba bunun ?
Aysgldurmus aysegull23 bunda folik asit yok diye biliyorum, ben kan ilacına ek olarak nbl pregna vitamin ilacı, b12, omega 3, magnezyum, calsiyum ilaçlarını kullanıyorum. 18. Haftadan beri bunların hepsini kullanıyorum.
snm_ aysegull23 bende kullanıyorum yan etkisini görmedim. Uyumadan bir yarım saat önce içiyorum ilacı ertesi gün sıkıntı yaşamıyorum. Bir de gece içmeyi deneyin kendinizi gözlemleyin