Mlkrfk merhaba bende 341 di değerim o zaman öğrenmiştim kasık ağrısı için rahim büyüyor o yüzden demişti ebe hanım. Allah korusun kanama olmadıkça, kahverengi lekelenme dahi olsa onu doktorunuza sorabilirsiniz ama bel ve kasık ağrısı yatınca dinlenince geçiyor 🥰büyüdüğü için oluyormuş 🙏🏻😁