Narminmila ayhhh eynen menim veziyyetdesiz hamı atıb üstüme ki özün qoy adını ay balam bu memleketin ağbirçeyine ağsaqqalına ne oldu ele meni gördülerrrr özünüz qoyunda adınız 😂 inşAllah vaxtımız 10 oktyabr emeliyyat olacaq gözümdeki zeifliyime göre hemde 9 ay iyne vurdurmuşam laxtalanma üçün matka yığılıb xeyirlisi inşAllah doğuş olsun sağ salamat post açıb yazacam burda her detayını… Nazlı olacaq diyesen😁