Cigdm
Happybsrn Güzel annelerimiz stres en büyük etken, kimyasal düşük için doktorlar sadece sağlıklı olmayan zigot düşer diyorlar ve eğer başla bir rahatsızlığınız görünmüyorsa hamile kalmanızda bir sorun olmayacağını ifade ediyorlar. Ablamında öyle oldu, bir ay sonra tekrar regl dahi olmadan hamile kaldı sağlıkla dünyaya getirdi.. Şimdi diyeceksiniz ki niye sağlıklı değil döllenen yumurtalar; doktorun açıklamasına göre bu tamamen vücudun doğal seçimi; Allah tarafından aslında anneye verilen bir nimet, vücut bunu erken dönemde fark edip dışarı atıyor; en sağlıklı en güçlü yumurtayı istiyorum diye bir sonraki aya hazırlanıyor.. Ve vücutta bulunan yumurta rezervlerinin hepsi tek tek sağlıklı olacak diye bir sağlık kriteri yok.. Bir de şu da bir etken; bağışıklık siteminiz o kadar güçlüdür ki vücut döllenme sonucu oluşan zigotu bir virüs olarak görüyor bazen ve antikor üretip kendini korumaya alıyor ve yabancı madde girdi vücuduma diye sanıp atıyor, beynimiz herşeyi yönetiyor.. Bu yüzden sanırım bir iğne vurulan kişiler var, vücut yine direnç gösterip zararlı madde oluştu sanmasın diye.. Zihninizi boşaltın, Allah büyük nasip olacak inşallah diye düşünün, afedersiniz eşiniz de siz de içinizden besleme getirin bu esnada.. Herşeyin başı besleme ve dua.. Bakın değerlerinizde normal çıkmış demek ki sadece Allah’a inanmak ve pozitif düşüncelerle rahat olmak gerekiyor.. Benim de düşük oldu , çok ağlamıştık eşimle, sonra iyi düşünelim çok sürmeyecek Rabbim verecek dedik, üstelik parça bile alındı düşükten kalan içeride.. Tekrar regl olmadan nasip oldu.. Şimdi bazı lekelenme ve kan uyuşmazlığı gibi sıkıntılarımız var ama bebişimiz sağlıklı çok şükür.. Allah Kerim’dir herşeye gücü yetendir.. İki taşın arasında ağaç yeşerten Rabbim en kısa zamanda hayırlı ve sağlıklı hamileliklerle evlat sahibi olmayı nasip etsin sizlere.. Sevgiler ♥️🤲🏻🧿🙋🏻♀️🌷