Gncmum Kızlar 38+1 günlük hamileyim çatı muayenesi oldum bugün 1cm açılmam varmış doktor doğum başlamış dedi ama eve gelince kasıklarımda acayip ağrı varr normal mii bide açılma hızlanır mı bu aşrıların sebebi o olabilir mi
deletedmom351 Gncmum Muayeneden sonra ağrı yada kanama olabiliyormuş diye duydum buradaki yaptıran arkadaşlardan.