saramomy dogru söylüyorsunuz 155 boyum var ztn kısayım falan bnmde çok büyük Bi karın beklentim yok insanların lafları çok aşalayıcı aslında Bnde takmam ama kaynanam olunca sinirlerim bozuluyor herşeye Bi laf önce kayınbabam bu erkek doguramaz deyip dururdu bebegimiz erkek bu defada kedi enigi gibi dogurur die dalga geçiyorlar