Handemre Halek bende varım ama Bağcılar Medilife da dr önerisi istemiştim bir kaç saat önce ama cvp alamadım kimseden sanırım semt olarak kimse yok maalesef 🙁
Cekuli Ben belki yapabilirim kendi doktorum başka ama ordada hocam var beni davet etti kendisini hem çok severim hem çok güvenirim köşede bekliyorum genel yorumları😂
Thesra Cekuli Ozaman başlıyorum🤗🤗 hastane genel olarak beylikdüzünün en uygun fiyatlısı doktorların hepsini tanımıyorum ben burcu betül kazdalda yaptım kendisini önceden tavsiye ediyodum ama artık etmiyorum selda hanımla bir kere görüşme şansım oldu çok tatlı dilli bir doktor genel olarakta hastanese bir onu birde senem hanımı tercih ediyolar hastalar ve çok memnunlar.Hastane gerçekten çok temiz sıcak biyer çalışan kişilerin hepsi çok tatlı özellikle kadın doğum polikliniğindeki hasta kabuldeki huriye var bayılıyorum ona çok şeker bi kız severiz birbirimizi doğum katında gelince odalar güzel kimisi büyük kimisi küçük kesinlikle büyük oda istediğinizi söyleyin yoksa küçüğü veriyolar genelde😂sonra tartışma çıkabiliyo hastalar isyana girebiliyo ebeleri muhteşem özellikle aslıhanı tek geçerim bu konuda🤗🤗hasta bakıcılarıda gerçekten çok çok iyimser ben o konuda çok sevdim başka öğrenmek istedikleriniz varsa yardımcı olurum😍😍bu arada normal doğum 900 sezeryan 1750 tl kendi doktorunuzu isterseniz +600 tl epidural normal doğum için +350 tl🤗🤗🤗 doktor muane ücretleride doktoruna göre değişiyomuş burcunun ücreti 70 tl idi
DilekAlkanat Thesra bisey sormak istiyorum +600tl kendi doktorunuzu isterseniz yazmissiniz ya gun icinde dogum gerceklesirsede mi o ucret aliniyor yoksa mesai saatlerinden sonrasi icin mi gecerli bende b.duzu medilifte yapmayi dusunuyorum dogumumu fakat bilgi almadim henuz. 35+3 deyiz.
Demir Thesra Henüz 25 haftalığım canım,nasipse yolum daha var🤗Evet epidural normal doğum çok istiyorum,selda hanımda normalden yanaymış hep.Gerçi doğum tam kurban bayramına denk geliyor,nöbetçi doktorların eline kalıcam yibi görünüyor😕
AselinAnnesii Handemre yeşim hanimi cok ovduler bana bende bi gidip kendi gozlerimle görmeyi tercih ettim canim perşembe gününe randevu aldim ve gittim dakika 1 gol 1 tam gittigim an doktor ameliyat ta dediler ama ortalikda dolaniyordu elime bi kart verip cumartesi sabah dokzda orda olmam gerektigini söyledi asistani bende bi umut cumartesi sabah sekizde hastanedeydim tiklim tiklim dolu sürekli odadan cikiyordu saat 10 oldu ve hala muayne olamadım en sonunda gecici asistani fatma hanim a dedim artik alin beni dedim aglicaktim sinirden cok asabi tavirla beni zar zor aldi iceri doktorun ilgi si cok iyi ama ne acil bi durum da ona ulasabilecegimiz numara var nede nobete kalcak doktor kisaca iletisim sıfır canim ben 23. Haftama kadar bağcılar hospitalistte sevtap hanima gidiyordum bir kere medilife gittim pisman oldum sevtap hanima devam ediyorum 😊
Thesra Demir Nobetci doktorlarda ali bey surekli orda oluyomus herhalde o cok iyimis canim olursa onunla yaprsin dogumunu nasip hersey yolun yarisini bitirmissin zaten bisey kalmamis❤❤🤗🤗
Handemre AselinAnnesii evet bgn ben randevusuz bilgi amaçlı gittim ve yeşim hanım yoktu ztn çok yoğunmuş onu duyunca ben yok istemem dedim direk😂 çünkü yoğun olan herşekilde tam anlamıyla ilgilenemez diğer 2 doktor var onlar arasında seçim yapacağım 🤗
Thesra Ozlemm Cunku dogumdan sonra ilgilenmiyor ayrica normal dogum onerisi veriyo ama sezeryan icin yonlendirme konusmalari yapiyo mesela soyle oda ben suni sanci aliyorum daha serumun yarisina gelmemisiz bile sancilarim bile baslamadna bana dediki oo serumun yarisina gelmisiz bu zamana kdar coktan acilman olmasi lazimdi dedi ne alaka 2 gun bekleyenler duydum bunun gibi bircok ornegi var aslinda nibetci oldugu zmaan bile soylemiyo bugun ben nobetciyim die dusunun tamamen kafasinda biseyleri kurgulayio yapiyo bence
Handemre AselinAnnesii evet şuan Medilife muayene ücretleri dışında Doğum ücretleride bana uygun geldi 🙂