Sevgiiduru Sabaha karşı normal doğum yaptım bebeğim tam gününü bekledi sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim doğum hikayemi paylaşıcam kısa sürede 🥰🥰☺️
Fyyzzynp Sevgiiduru öncelikle allah analı babalı büyütsün inşallah şimdi 😂😂kaç haftalık doğurdun sancıların ne zaman başladı bide suyun geldiği fark ediliyor mu 😂😂😂😂
Seda1208 Sevgiiduru özel birşey yaptın mı Doğum için bende yarın 39 haftalık oluyorum ama hiçbir belirti yok rahim ağzı kısalmış dedi doktor bebek de kanalda ama sancı yok işte 😅
Sevgiiduru 40.haftaya girdiğim gece yani bu gece saat 1 gibi sancım geldi ve uykudan uyandırdı 2 saat kadar evde çektim dayanamadım hastaneye geldik doğum başlamış dendi 5.45 te oğlum doğdu kesisiz ve sunı sancısız suyum da doğum sırasında geldi benim
Fyyzzynp Sevgiiduru ilk hamilelik mi peki su gelmeden sancının doğum sancısı olduğunu nasıl anladın ki ay ben sürekli şüphedeyim 37 hafta olcak her şeyi doğum belirtisi olarak görmeye başladım 😔😔
Sevgiiduru Fyyzzynp 2.doğumum sancım düzenli ve çok sıktı canım 5 dakkada bir geliyor ve çok ağırılıydı
Mrv24orn Allah anali babali buyutsun insss cnm benm:) Darisi bizm basimiza insss . Bnde 33 haftalk gebeym nrmal dogum istyrm neler ypmaliym snceee dgumum nrmal ve koly olsn dye tvsiyelrn vrsa bekliyorum
Sevgiiduru Mrv24orn bol bol hareket edin sancınız oldugunda kendi kendinize ıkının yavaşca bebek iyice insin diye
kckynssna Bende 40+0 inşalllaaahhh gece benim kızımda gelir allahım nolur 😫 gözünüz Aydın bu arada rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin