Mormenekse34 Çok pik olmuyor hiç benim, eşit olunca da yumurtlama deniyor ama lh yuksek degl mi acaba, kalitesz faln olablir mi😔
fatosd84 Mormenekse34 yumurtlama var 5 gün değerlendirin eşiniz ve sizin beslenmeniz güzelse ve sıkıntı olmazsa 5 gün ardarda değerlendirme olsun derim
afrasil Mormenekse34 canım nerden almıştın testini bende alacağım . Bu arada yumurtlama olmuş yarın yaptıgnda çatlama olur herhalde canım
Mormenekse34 afrasil minnak kurabiyelerr takip ediyor, onlarinmis ben n11den almistim, instagramdan bulablirsin
Mormenekse34 afrasil aldigim urun olarak kalmamis gorunuyor ayni magazanin ekli urunu var 70 tl n11, instgramdan alinca ne kadar bilmiyorum guncel halini n11.com’dan innovita 30 adet Ovulasyon Testi + 4 adet Gebelik Testi seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi’nde fiyatlar harika! https://urun.n11.com/gebelik-ve-ovulasyon-testleri/innovita-30-adet-ovulasyon-testi-4-adet-gebelik-testi-P439726414