Zynp27 bak aklıma geldi. Park ta ferhat beye gitmiştim 5 ağustos ta. İçeriye ultrasona hamile yakını alıyordu. Doğumu sormadım nerde Doğum yapacağım belli değil çünkü Mersin de yapıcam büyük ihtimal ama bilemiyorum. Ben eşimle gittğimde eşim içeri girmişti, benden önce girenlern yanında da 2-3 kişi vardı giriyorlardı problem olmamıştı.