5 Aydan sonra erken doğum tehlikem başladı ve sürekli hastanede yattım sürekli yatmak zorunda kaldım 24 Aralık sancım başladı ve 25 Aralık saat 18 gibi hastaneye gittim ve doktorum artık Bebeği durduramıyorum dedi ve doğum yapmadan hastaneden cıkarmıcagını söyledi ve normal doğum için merdiven çıkıp indim sürekli ve eşim daha fazla acı çekmemi istemedi ve sezaryana alındım saat 23.45
ve 35+0 doğum yaptım ve bebeğimin ağladığını bile duymadım ve ciğerleri gelismedigindrn dolayı acil bir şekilde yoğun bakımına alınmış ve benim hiç birşeyden haberim yok bebeğimin muane edileceğini düşünüyorum doğumdan çıktığımda herkes ağlıyordu bende anlamdım odadadır dıye düşündüm ve odaya gittiğimde bebeğimi göremedim eşim bana bebeğimiz yoğun bakımında kalması gerekiyor 24 saat çok tehlikeli ve doktorun deyişiyle herşeye hazırlıklı olun ve bebeğimi hiç görmedim sabah gördüm ve dokunamıyırum kucağıma alamıyorum 15 gün yoğun bakımında kaldı ve 2600 kg doğdu yoğun bakımından çıkmadan 5 gün öncede kalbinin delik olduğunu öğrendik ve suan 10 aylık şükürler olsun Rabbim bize bagisladı❤️