linamom1 Kızlar gün içinde kasılmalarımız illaki oluyor benim merak ettiğim kasılma kaç kere olursa tehlikeli olmaya başlar bilen var mi
ecembugra53 linamom1 anlaysyım bende kasılma olıyor gün içinde akşamları daha fazla olıyor hervhafta nst ye gidiyorum sancı çıktı 35. Haftalığım ben onun için doktor her hafta çağırıyor cok sık kasılma agrı olduğun da gel demişti benim akşam 3 kere olıyor vajina agrım da olıyor
fatmasti linamom1 düzenli araliklarla yada iki kasilma arası sıklaşıyorsa ve kasilmalarinizin sureleri ayni ise doktora gitmeniz gerekiyor
linamom1 Bende 32 haftalığım benim gün içinde 4 ten fazla oluyor kasılmalarım ama şansa bala mı bilmiyorum nst ye girdiğimde kasılmıyorum evdeyken oluyor genelde doktorum kasılmalara dikkat etmemi söyledi