Bende doktora çok seviyorum dedim ve bana 3 4 bardağı geçme o zaman dedi. Kahve günde 1 bardak yararı bile olduğunu duydum çayı bile 3-4 bulmuyor o da kahvaltıda falan anca içiyorum. Bazı şeylerde kendimizi kasmayalım bence zaten bebeğe yararlı olanlar gidiyor. Ben en başından beri çay içiyorum şuan 36 haftadayım bebeğim 2 hafta önde bile gidiyor henüz bir sıkıntı olmadi elhamdülillah 🍀🍀