Merhaba kızlar ben 15+6 günlük hamileyim doktor muayenesinde ikili test zamanıydı doktor gerek görmediği için yaptırmadık.Bu ay ki kontrolümde de muhtemelen 3lü test zamanı olmuş olacak.Sizler testlerin hepsini yaptırdınız mı? Ve şeker yüklemesi yaptırmak gerekli mi ? Yaptırmazsak ne olur ?