Zeyno14
Zeyno14 kuzum valla bebekli nekadar arkadaşım varsa çevremde hepsine sordum travel rahatlık diyolar bitek şeye dikkat et derim, portbebe varya yani sepet şeklinde olandan alma bebek büyüdükçe ayaklarını koyduğu yere sığmıyo ve birsüre sonra bastın tipe geçmek zorunda kalıyorsun, benim önerdiğim bebek arabasında rahat 4 5 yaşına kadar kullanır arabının taşıma kapasitesi de çok önemli çok hafif bişey olmaması gerekiyor rüzgarda falan zorluk çıkarmaması için, kapanış şekline de dikkat et zaten elimizde taşimicaz katlayıp arabaya koyucaz okadarlık taşıyabilmemiz önemli olan, anakucağı da bence çok önemli evet sadece birkaç ay bebek arabasında kullanılıyor ama sonradan arabalarda oto koltuğu şeklinde kullanılıyor, inşallah içine sinen bir araba bulursun canım🙏😊