Yarim_Kilo_Kiyma Arkadaşlar bebeğim için alışveriş yapıyorum ufaktan. Acaba yenidoğan için öncelikli ve acil olarak biberon (büyük ve küçük olarak )ve emzik almak şart mı ? Hangi markaları önerirsiniz ? Teşekkürler 🎈🎈
Busraveminisi1 Yarim_Kilo_Kiyma normalde şart değil canım ama doğum sonrası o an temin etmek edecek birini bulmak beklemek sıkıntılı olabilir ne olur ne olmaz elimin altında olsun dersen al ben aldım bir ufak biberon ve emzik herşey olabilir süt gelmez yaran olur sağamazsan diye avent cam biberon aldım küçük bir de yine avent ultra air emzik
Ebrutezcan Yarim_Kilo_Kiyma bende 23+2 canım ilk oğlumda aldım şuan ikinci bunda da sipariş verdim bugun geldi kırmızı Beyaz sayfadan indirime girmiş nevolur olmaz al benim sütüm 3 gün yoktu ![
Mervee09 Yarim_Kilo_Kiyma canm yeni doğum yapmış biri olarak lansinohun biberonunu şiddetle tavsiye ederm sütüm yetmiyo arada mama takviyesi yapıyorm aynı zamanda emziriyorm meme reddi yaşamdm hiç emzik olarakta aventin emziğini aldı bebegm ama emziğin meme reddi yaptığını farkettm bıraktm
Yarim_Kilo_Kiyma Busraveminisi1 Benim tereddüttümde o yönde , ondan kararsız kaldım 🤔 teşekkür ederim
Yarim_Kilo_Kiyma Mervee09 Hadi ya 🙄 emzik meme reddi mi yapıyor 🙄 aklımda olsun. Biberon cam mı peki ?
Mervee09 Yarim_Kilo_Kiyma yok cam degil iyikide cam almamısm bu daha kullanıslı hafif.. valla her bebekte yapar mı bilmem ama benm bebegmde yaptı ilk zamanlar emzirme rutini tam oluşana kadar bence verlmemeli emzik
Sedaasell Yarim_Kilo_Kiyma kesinlikle dr. Brawn biberon derim.. Benim kızım çok gazlıydı sürekli hastahanelerdeydik bizi kurtatdı gaz önleyici aparatı var içinde bu bebeğimde de yine aynısını alıcam mutlaka..
yagizefeninannesi Yarim_Kilo_Kiyma ben philips avent bir küçük bir büyük biberon aldım, emzikte de yine philips avent ultra soft aldım
Xxz Yarim_Kilo_Kiyma bende bimden bir büyük küçüklü aldım ikili emzik aldım zamanında. Sırf kalsın belki lazım olur diye. En basiti 6 ay sonu su içer ondan hiç kullanmasa bile