Hashasim2020 Kızlar 37. Haftaya gireceğim kısmetse bu gece biraz halsizlik başladı acaba normal mi sizin de oluyor mu
Zeynepekr Hashasim2020 33. haftamız bitecek acayip halsizlik var birden bi çarpıntı oluyor ter boşalıyor üstümden yapılacakta bir sürü işim var… napayım mecbur yatıp dinleniyorum 🤷♀️
cagla24 Hashasim2020 bende öyleyim canım gayet normal bence ☺️ hatta ben hamileliğin ilk dönemlerine döndüm sanki sürekli bir uyuma isteği yorgunluk falan 😬
Hashasim2020 Azracan ayyy alışık da değilim işimi gücümü yaparım hep bugün bi çamaşır bile asamadım 2 parça asıyorum oturuyorum tekrar 2 parça tekrar otur 😂