chaos Marketlerde satılan 200ml lik kremalar çiğ mi, yemeğe kullanacağım pastörize falan yazmıyor üstünde ama
Elfynsmr chaos çiğ krema oluyo bende kullanıyorum ama yemekte pişiriyorum 5 dk kremayı koyunca çiğ olarak direk tüketilmesi zararlı diye biliyorum