Bende oğlumla bu süreci yaşadım bizimki 10 gün sürdü hastanede yattık bide küvezde mavi işikta yattı zaten 3_4 güne normale dönüyo hemen hemen bide tabi hastanede de olsak emzirme çok önemliydi 2 saatte bi emzıyoduk o şekilde bi üzücü olayı atlattık çok şükür bu olay doğum yaptığımda olmuştu şimdi 2 yaşında çok şükür hiç bi sorunu yok sizde evde geçirwmiyosanız gözetim altında kalmak çok daha iyi olur sizin ve bebeğiniz için