Mrv00 Merhaba kızlar göbeğimiz iyice gerildiği için mi acaba delik kısmı ağrıyor, hafiften ağrıyo arada benim
Hilal93 Mrv00 evet geriliyor dik oturunca özellikle 38+1haftalıgım Allah tan haftaya doğum var hamile halimden de sıkıldım ya