Ronyaseda Kızlar ben mobilya seviyorum. Metem smart beşik modellerine baktım. 60×120 diyor.Kaç yaşına kadar içinde uyutabilirim? Kullanan anneler memnun kaldı mi? 🤭😍
Tugce1803 Ronyaseda Bende dün sipariş verdim 60*120. 2 yaşına kadar yatırırsın dediler. Ben meltem smart almadım ama pahalı olduğu için
Nimesay1 Ronyaseda Bu markayı inceleyebilirsin canım.Mobilyası güzel uyku setinin rengi toz pembe burdakinden biraz farkli.Fiyatı da daha makul.Zam yapmışlar ben aldığımda 1190dı
Nimesay1 Ronyaseda https://hizliresim.com/ZVzfib Rengi bu canım.Gayet de büyük 3 4 yaşina kadar kullanır
kdrsln Ben meltem smart legno almıştım çok kaliteli gerçekten 3 yaşında kızım çok rahat yatıyor 4-5 e kadar bile yatabilir ama ben şimdi kızıma oda yapıp beşiği Allah’ın izniyle doğacak bebeğimde kullanacağım
Ronyaseda kdrsln Bende öyle yapmayı düşünüyorum 4 yaştan sonra yatağa. 2 ci yı beşikte uyuturum diye. Rabbim evlatlarını bağışlasın inşallah