İlk başlarda bende aynı hatayı yapıyorum 1 lt alıp dolapta bekletiyordum sonra kokusu bi değişik geliyordu atıyordum. Onun yerine artık 6 lı küçük sütlerden alıyorum daha avantajlı oluyor en azından acaba bozuldu mu diye kafamda soru işareti kalmıyor.