shdemir Daha öncede sormuştum ama 2 3 kişi dışında cevap alamamıştım merak ediyorum😊 doğum yapan veya bilgisi olan anneler. Doğduğu kiloyla çok farkediyomu ultrasondaki kilo genelde ne kadar doğru çıkıyor yani😊
Semranurum shdemir bana 3 kilo 100 gram dediler 33 haftamda ama dogum yaptım görünce bebegimi sasırdım 2 kilo 800 gram dogdu ama olsun saglıklı olsunlarda alırlar zaten sonrasında
Elfibrhm2609 shdemir benim doğum yapacağım gün ultrasyon da doktorum baktı son olarak 3.080 idi doğum yaptım 3.150 grm doğdu kızım 🙏❤
NurdanHakan shdemir Genelde ultrasonda fazla çıkıyor 200-300 gram eksiklik oluyor ve tabi ilk günler kilo veriyoruz ödem atıyoruz yani bende iri bebek iri bebek dediler çocuk 3200e kadar düştü ben bilmiyordum doğduğu ilk günlerde kilo verdiğinide benim gibi belki bilmeyen vardır die yazıyorum
Dlrsdzynpzll Benim ilk kizimda son ultrasonda 3380 demisti 3290 dogdu 90 gram düştü. Tabiki fazlasida olablirdi
Birgulbasegmez2 shdemir canım benim oğlum son hafta ultrasonda 3980 gr çıkıyordu doğduğunda 3950 gr doğdu😍
Bgmbgm shdemir ben ilk gebelikte 37+0 da gittim doktora 3500 kilo dedi o akşamı doğum yaptım 3300 doğdu
shdemir Hepinize teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Yani anladıgım kadarıyla 300 400 gram asagı yukarı oynuyo 😊 Cuma günü dogum yapıcam suan 3500 kilosu banada ultrasonda fazla ölcülüyo dediler. O yüzden sormak istedim😊
Prensesss shdemir aynen canım genelde fazla ölçüyor banada özeldeki 3 hafta önce 3 kg dedi 3 gün önce devletteki 3700 dedi ben 3300 civarı bekliyorum