Aybkglsnn Merhabalar bugün doktor kontrolünde doktorum çatının basık olduğunu söyledi normal doğum istersem bunun bebeği ve beni zorlayacağını söyledi bu durumu yaşayan varsa beni aydınlatabilir mi