Merhabaa, kızlar biz 33+6dayız dün doktorum bebeğin döndüğünü söyledi karnım da baya aşağı kaymış durumda 😊 yalnız dün geceden beri ishal ve bulantım var gebeliğim boyunca hiç bulantı ve kusmam olmamıştı şimdi de sadece bulantı hissi var ve ishalim var neden olabilir acaba?