2019 kasım ve 2020 haziran ve bu ayda kimyasal oldu bu psikoloji beni tamamen çökertti geçen hafta cuma doktora gittiğimizde alttan muane edip bu sefer düşmez rahim duvarı kalınlığın güzel dedi akşam eve gelince kahverengi lekelenmelerim oldu iğne vuruldum prostestan fitil kullanıyordum pazar günüde kırmızı kan geldi doktor yapacak bir şeyimiz yok bekleyeceğiz dedi şimdi beta sıfırlandıktan sonrada rahim filmi istedi başka hangi testleri yapmam hangi doktora gitmem lazım yardımcı olabilir misiniz :((