Ipekokanliya 2 haftadır 1 cm acıkligim vardı bugün tekrar çatı muaynesi oldum nişanım geldi yarın erkenden yatıcam hastaneye suni şancı.ile.dogum yapicam . Dualarınızı bekliyorum tavsiyelerinize de . Sağlıkla gelsin bal kızım
gulanne Ipekokanliya normalde kendi doktorum yapmadı ikinci gebelikte gerek Yok dedi. İlk doğumum normal olduğu için. Ama hafta sonu kendimi pek iyi hissetmedim sırt ağrım falan oldu çok. Kadın Doğum hastanesinin aciline gittim pazar günü orda alttan muayene ettiler. Kadın hayvan gibiydi hiç gevşe falan demeden kokunun yarısını soktu. Pişman oldum gittiğime. Açılmam falan yokmuş.
AHFKASAP Ipekokanliya Siz mi istediniz suni sancı ile Doğum yapmayı. Daha vaktiniz de varmış. Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin
Mzeynepp Ipekokanliya inşallah sizin de hatırlısıyla doğum hikayenizi okuruz🙂) , allah dayanma gücü versin... Sana da evladına da sağlık versin aminn.
Sayrkann Ipekokanliya kuzum 10 cm acilma ile gittim baya ikindim bebek gelmedi bir turlu 3 kisi karnima bastirdi yine olmadi . kalp atisi dusunce acil sezeryana aldilar simdi solunum sıkıntısı var kuvezde .. Sen nasilsin kuzum
Ipekokanliya Sayrkann ben suni sancıya girdim ölüyorum sandım 4 cm açılma oldu epidural normal doğuma aldılar çabucak ilerledi açılmam sonrasında 1 kişi cıktı üstüme sağlam 3.4 ikinmayla hallettim