Merhaba kızlar 38 haftalık olacağım beş gündür falan belimde adet olurken olan bel ağrısı var ara ara kasıklarıma ağrı giriyor birde kabızlık problemi yaşıyordum ilaç kullandım hamileliğimden bu yana ama son bir haftadır sürekli büyük tuvaletimi çok rahat yapıyorum ve ishal gibiyim ve karnım aşırı sertleşiyor bunlar doğumun yaklaştığını gösterir mi aranızda yaşayanlar var mı ? Sevgiler 🙏🥰