Aysegulbagca22 Bebeğinizin hareketlerini ilk hangi hafta hissetmeye başladınız ve Hareketlerini nasıl hissediyorsunuz
ezmaGamze Aysegulbagca22 ben ilk andan beri hissediyorum varlığını vücudüm öyle hazırmışki beni bu duruma muhteşem bir şey 🥰
Esraugur2310 Aysegulbagca22 ilk hamileligim de 20. Haftada hissettim. Simdi ikinciye hamileyim 17. Haftamda hissettim bunda da
Nlgn16 Aysegulbagca22 ben de 17+2 oldum çok şükür 🥰 arada sanki karnımda geziniyor gibi hissediyorum 😇
Aysegulbagca22 Ne güzel ben 14. Haftadan beri hissediyorum ama o zamanlar çok belirgin değildi şuan 16 haftalık daha net hissetmeye başladım