Dygu21 Bu gün kontrolüm vardı 18+5 doktorum plasentanın biraz asağıda olduğunu söyledi 6 aya kadar yukarı çıkması bekleniyor dedi yaşayan var mı?
Brbrrr Dygu21 12+1 ken bana da doktorum plasentanın aşagıda olduğunu 2 hafta yatmam gerektiğini söyledi
cgelmas Dygu21 bana da 11 de aşağıda dedi 20-28 e kadar yukarı çıkabiliyormuş ilişki yasak ağır kaldırma dedi
Nil_ Dygu21 daha 1 hafta oldu öğreneli, sezeryan olacağım için çok problem degilmiş zaten,normal doğumu engelleyip kanama rıskını arttırabılır dedı dr.hiç de demedi dıkkat etmem gereken şeyleri
cgelmas Dygu21 yani belki çıkabilir belki çıkmayadabilir bilinmiyor orası bunlar kanama olmaması için
deryaayucee 24.haftada detaylı ultrasonda söylediler. Doktorum 34.haftaya kadar çıkması gerektiğini söyledi. Bebek büyüdükçe o da yukarı çıkar dedi. 31.haftada yukarıya doğru çıkmıştı. Şu an 36.haftadayım.
Brbrrr Dygu21 inşallah 🤲🏻 İnternette araştırdığım kadarıyla normal Doğuma engel olabiliyormuş aşagıda olup başka bi sorun yaşayan var mı bana birde biraz içte kanama gözüyor dedi progestan kullanıyorum zaten başından beri buna devam edeceğimizi söyledi
Dygu21 Brbrrr zaten çokta normal doğum istemiyordum korktuğumdan da ciddi bi problem diye çok korkuyordum ama okudukça rahatladım böyle teşekkür ederim
Dygu21 Nil_ Bana söyledi valla en basından beri hep dikkat diyordu zaten geçen sene bi tane dış gebelik geçişmiştim onun için hep tedbirliydik
Brbrrr Dygu21 benim de bi önceki gebeliğim 9 hafta da sonlanmıştı o yüzden dikkat etmem gerektiğini hep söylüyor