Tuba0114 22 haftalık hamileyim bebeğim 4 gün geride ve dün doktora gittim boyu 24 cm kilosu 437 gram doktorum boyunun kısa olduğunu söyledi bu durumu yaşayan varmı acaba düzelirmi
Betulll11 Tuba0114 Benim bebeğimin de karın çevresi 2 hafta geride çıktı doktor onu bile önemsemedi 2 haftaya kadar normal dedi. Bence 4 gün çok az, olabilir yani ben de beslenmeme daha çok dikkat edeceğim sen de öyle yap canm kendimizi strese sokmayalim
Mom42 Tuba0114 canım ben de 22 hastalıkken bebeğim 25 450 gr çıktı gününde ve normal dedi doktorum sıkıntı yapma normal seninki de
Zngn0435 Tuba0114 Benim de 22. haftamda boya 25 cm kilosuna ise 477 gr dedi ve normal olduğunu söyledi sizin doktorunuz niye korkutmuş sizi anlamadım
Nurunsl Tuba0114 bnmde 25 cm boyu. Ama bu bi sorun teşkil etmiyor. Gelişim geriliğine 25-26.haftadan sonra bakıyoruz asıl ozaman belli ediyor kendini dedi.
temmuzgunesi Daha yolun basindasin beslenme duzeninin biraz daha ustune dusersen tabikide duzelir meyve kuruyemis sut urunlerini arttir :)