Kızlar dün akşam kalp atışını duyduk 7+5 günlüğüz 🧚♀️ Doktor eşimi içeriye almadı kalp atışının duyuluşunu da çekemedim 1 ay sonra yine çağırdı şimdi 1 ay çok uzun zaman değil mi ya , hem gittiğimde sizce nasıl bişey yapabilirim görüntüyü alabilmek için 🤰🤗💫