Mrb kizlar henuz 21 haftaligim doktor bir hafta önden gidiyor dedi 22 haftammis yani neyse midemin ustunde iki göğsümün ortasinda taş gibi agirlik hissediyorum bebegim şu an çok küçük degil mi böyle hissetmem için bu daha cok son aylarda olmaz mi sizce de ... sanki başini ya da ayaklarini diremiş gibi hissediyorum ... sizce doktora gitmeli miyim dunden beridir böyleyim... doktor bebek dik duruyor demişti acaba bunu mu kastetti ... böyle hisseden var mi lutfen bir sey söyleyin nefesimi ceviremiyorum 😣😣