Meryemgundogdu2_ derya hanımda değil ama Necla hanımda spinal sezaryen oldum iki sene önce memnun kaldım ikinciye hamileyim yine aynı doktoru tercih edeceğim sanırım, personel tamamen kadındı sadece anestezi iğnesini erkek vurdu ameliyat esnasında ilgililerdi dikişler yapıştırma çok iz kalmadı akşam oldum sezaryeni ilk yürüyüşü yaptıran hemşire tekrar gelip kaldıracağım dedi ama gelmedi nobet değişim saati olmuş başka hemşire gelmiş yani ben beş altı saat kalkmamış oldum gazim geç çıktı bir tek bundan memnun kalmadım. İkinci gün doktor geldi pansuman yapıp su geçirmez bant taktı bir hafta o bant kaldı onunla duş aldım kontrolde kendisi çıkardı bandı. Bu şekilde