Mesela hayat hastanesinde doğumu ebeler takip ediyor yani odadayken ebeler ilgileniyor doktora da bilgi veriyorlar doktor gelip gidiyor ama artık doğum anında doğumhaneye alındığında doktor da geliyor ve süreci o yönetiyor diye biliyorum. Yani arkadaşlarımın o şekilde olmuştu.