Mercimegiiim öncelikle korkma ben genel anestezi almıştım sadece ilk uyandığımda biraz dikiş acısını hissettim sonra hemn ağrı kesici yapılıyor kesiliyor ağrın . Olumsuz konuşanları duyma herkesin doğumu kendine özeldir, acı eşiği kişiden kişiye değişir. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.