Oykuaygun 8 haftalık hamileyim. Sabah 6 da kanamam oldu. Az ama rengi açıktı. Sorun olur mu? Doktora gitmeli miyim. Şuan kanamam yok
baharbalkann Oykuaygun bence gitmenizde fayda var o haftada benimde kanamam olmustu en azından muane olun içiniz rahatlar
baharbalkann Oykuaygun çok şükür olmadı progestan verdi fitil olarak kullandım kanamam tekrarlamadı, suanda 15+2olduk