Munisk Güzel anneler son aylarda hurma evet yararlıymış rahim açılmasına yardımcıymış ama ilk aylarda yemek ters etki yaratır mı yiyen ya da daha önce doktorunsan bilgi almış olan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
dearmom Munisk ben doktoruma sordum yiyebilirsin tabii ki dedi. Her gün 1-2 tane yemekte sakınca olduğunu düşünmüyorum. Ama sen kendi doktoruna da sor yine de :)
Cheerfulmom Munisk ilk aylarda günde bir iki tane yiyebiliyorsun diye biliyorum bende yemiştim👍🏻 Hatta bizim komşu folik asit içememiş migdesine dokunmuş hurma yemiş hep ilk aylar.
Lelisca Munisk bende tam tersi biliyorum diyetisyene giderken ilk üç ay hurma yeme düşüğe sebep olur demişti bende o aklıma geldi yemiyorum.. ama diper yorumlarda da doktorlar ye demiş bilemedim bence kendi doktorunuza sorun isterseniz ?
Morcivert07 Munisk ben bütün hamileliğim boyunca yedim ama dogum da bile etki göstermedi bana 🤣 bi iki tane yemekten hiç bişey olmaz canım
Munisk Cheerfulmom aslında yemeyin yazmıyor ama ben yinede tedirgin oldum en iyisi kontrole gidince sormak
MehZey Munisk geçtiğimiz ramazan ayı gebeliğim ilk ayıydı çok çok fazla hurma yedim hiç bı zararını görmedim