Bebegmhazal Kızlar ne kadar zamanda bir muayeneye gidiyorsunuz ben 26 haftadayim sanirım 5 defa gittim. En son detaylıyı da yaptırdı şimdi 34 haftalara kadar gitmeyi düşünmüyorum hareketleri normal oldugu sürece
Damlamm Bebegmhazal ben 28+3um aydan aya gdiorum hala bi sikinti yaşamadığım sürece idrar yolu enfeksiyonu yada agrim falan olmadığı sürece pandamiden dolayimi gitmek istemiyorsun kuzum
Busraveminisi1 Bebegmhazal acil bir durum olmadıkça doktorumun yönlendirmesiyle ayda 1 gidiyorum bende 25 haftalığım
bburcu Bebegmhazal mutlaka git gelişimini görmek için. 34 geç olur ben en geç 3 haftada 1 gidiyorum bazen 2 haftada 1
Bebegmhazal bburcu bende ilk gebeliğim de öyleydim bunda hem pandemi hemde sanırım biraz daha rahatım hareketli olduğu sürece gitmeye gerek yok gibi düşündüm
Bernayben 19 haftalığım acil durum olmadığı sürede ayda 1 defe gidiyorum. Daha doğrusu doktoruma soruyorum ne zaman geleyim diye, o da 1 ay sonra diyor genellikle.
Nurggggl Ben de 3 haftada bir gidiyorum tiroit var onun için 3 haftada bir gitmem lazım gitmisken ikisine birlikte gidiyorum . 32. Haftadayim doktorum 2 hafta sonra gel dedi sanırım yaklaştıkça muayene sıklığı da artacak
bburcu Bebegmhazal bence öyle düşünmeyin. Suyunuz ne durumda ? Bebek besleniyor mu başka bir sıkıntı var mı bunları kontrole gitmeden öğrenemezsiniz.
Sencann Bebegmhazal bende 28 haftalık oldum bugüne kadar ayda bir gidiyordum bundan sonra doktor daha sık çağırıyormuş diye duydum doğum yaklaştığı için…34 haftaya kadar çok geç olur git bence
cnslymn Bebegmhazal bende 30. Haftama girdim 4 kere gittim doktorumda acil bişey olmadığı sürece istediğin zaman gel dedi bende 35. Haftama girince gidicem inşallah