AyseEmre Kızlar 10+5iz göbegimin kenarları kaşınıyor surekli hafif cıkmıs gibi sizce bunlar için erken mi?☺
SimayBabacanYataan AyseEmre canım 12. Haftadayım bende de kaşıntı başladı maalesef sabah karnım çok yok ama akşama gazla beraber kocaman oluyor göğüslerim ve karnım kaşınıyor
AyseEmre SimayBabacanYataan o zaman normal oylemi canım ☺ Kasımamaya calısıyorum ama olmuyor. Benimde sabahları yok gibi ama aksama dogru falan cıkıyor
SimayBabacanYataan AyseEmre doktorum bana çatlak kremi kullan artık dedi bebe yağı sürüyorum mustelanın kremini de sipariş ettim bakalım umarım işe yarar kimisi badem yağıda iyi geliyor diyor her gün sür canım bu işker aslında biraz genetik umarım çatlamayız
AyseEmre SimayBabacanYataan ben ilk badem yagını kullanmaya baslıycam işe yaramazsa kremlere baslıycam canım. İnşallah🙏