Ikizanne Mrb benim de ikili teste erkek dedi doktor sonrası sormadım hiç taki 15 17 haftalık larda sordum kız gibi gördüm kıza benzetim sanki yok göremedim dediler detaylı ultrason da da 40 dk incelendi ama hiç bişey demedi kalka bilirsin dedi Bnde cinsiyeti sordum iki doktor bir birine baktı Bn görmedim sen gördün mü diye zaten iç organlarda da anlaşılıyor içime şüpehe düştü bebeğimi iyice kontrol etmediler diye neyse bni tekrar muane etti göstermiyor dedi iki saniyede bi iki dürttü he gördüm kız dedi kesin mi kesin dedi Bn de dedim önceden kesin erkek demiştiniz öyle yanılma payı oluyor mu cwp vermedi kız kız dedi kalka bilirsin dedi çok şükür bir kızım br oğlum var sağlıklı olsun evladım yeter ama o doktora nedense güvenemiyorum artık şimdi 29 haftalık olucaz yarın hala bilmiyorum bebeğimin cinsiyeti