Merhaba güzel anneler 🌺 hamileliğimin 34. Haftasındayım. Şişliklerim oluyor ama bu sabah özellikle sol elimde çok fazla bir şişlik vardı ayrıca göz kapaklarım kapanacak gibi yorgun ve başımda da hafif ağrı var. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum fakat yine de endişeliyim. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora gözükmeli miyim?