Selinodemis01 Suan sancı odasindan yazıyorum ve o kadar korkuyorum ki hepinizin duasına güzel dileklerine ihtiyacım var lütfen dua edin çok korkup nefes alamamaktan korkuyorum panik yapmaktan
minnakmina Selinodemis01 sancı sırasında bagırmak yerine derin derim nefes alıp vermeye çalış ıkınmada zorluk yaşamamak için sancı gidince dans et yürü oyna allah yardımcın olsun dualarım seninle sagsalim tek avazda kucagına alırsın inşallah i
Nrykml Selinodemis01 canım inşallah sağ salim bebeğine kavuşursun panik yapma evet insan korkuyor ama en çok bilinçli kalmaya çalış dua et içinden bol bol 😌😌 Rabbim yardımcın olsun inşallah
Ebrugur2019 Selinodemis01 rabbim yardımcın olsun dualarımız sizinle bol bol kendiniz de okuyun sakin olmaya çalışın bebeğinizi kucağınıza alacağınız ana odaklanın 🙏
Selinodemis01 MehZey açılmam ilerlemedi ve daha fazla acı çekmeden sezeryan oldum şükürler olsun iyiyim Allah razi olsun cnm
Yagmurbegum Selinodemis01 hakikaten çarçabuk olmuş 😀 ne mutlu sizlere sağlığınız yerınızdeyse ikinizinde 🥰🥰