Merhaba 28 29. Haftalarda yasayan var mi kasilma denilen sey nasil oluyor? Sag kasigim yururken batiyor soluma yatıyorum 1 saattir gecmedi mesela bu kasilma mi? Nst ye mi sokuyorlar nasil oluyor boyle bir durumda tecrubesi olan yazabilir mi tesekkurler 🙃