mucizemibeklerken17 Herkese selam kızlar, Diyarbakır’da rahim filmi çektiren var mı, nerde çektirdiniz, ne kadara mâl oldu?
Selmaercan mucizemibeklerken17 bende burda bekliyim.çünkü bende yaptırmak istiyorum bakalım gidenler neler yapmışlar
Gul_anne mucizemibeklerken17 ben çektirdim cnm doktor da gayet iyi sana tavsiye ederim (mahmut erdemoğlu) genesis özel hastanede giriş 135 rahim filmi 800 tl 😊
Selmaercan mucizemibeklerken17 evet diyarbakırdayım mecbur burada olacak ama bir bilgim yok araştırma asamasındayım
mucizemibeklerken17 Selmaercan diclekentte memoria ile görüştüm muayene haric 720 civarı dediler. Muayene de 150 civarında. Batı hastanesi açmıyor, genesis de fiyat bilgisi veremiyor. Sacma sapan işler yani
Selmaercan mucizemibeklerken17 bilgi vermemek nedir ya gerçekten. Ben ilçede olmasam gider sorardım. Rabbim seninde gönlüne göre versin canım. Bilgi verdiğin için çok sağol
mucizemibeklerken17 Gul_anne cok teşekkür ederim canım, ya canın cok acidi mi ? Gerci bu konu da ayrı bişi. Doğum yapmak istiyoruz biraz can acısı olacak 😅
mucizemibeklerken17 Güncel fiyat bilgileri Genesis 1000 lira Batı hastanesi anestezili 1500 anestezisiz 1300 Memorial muayene hariç 720