23+2deyim hamile kalmadan önce sürekli enfeksiyon yaşıyordum hatta enfeksiyondan hamile kalamadım antibiyotik gibi ilaçlar kullandım hamile kaldım 2 3 haftaya test yaptırıyorum çünkü aile doktorum enfeksiyon bebek için tehlikeli demişti senin gibi benimde sol yanım ağrıyor enfeksiyon olunca geçenlerde yine ağrıyordu test yaptırdım temiz çıktı rahim büyüdüğü için ağrıyor olabilir dedi kadın doğumcu test yaptırmak en iyisi bu konularda