Bireylulmasali Kızlar günaydın 8.haftadayım dünden beri başım inanılmaz ağrıyor gece ağrısıyla uyandım ve hala ağrıyor bu normal bir durum mu?
baby3_ Bireylulmasali birçok gebe baş ağrısı çeker vücuttaki kan dolaşımından . Parol tüketebilirsiniz . Bir sağlıkcı ve gebe olarak bilgi vereyim istedim
Ayse10 baby3_ vicks kremle masaj yapınca da iyi geliyor 1-2 defa uyguladım ama sonra acaba zararı olur mu diye bilemedim sizin bi bilginiz var mı acaba? Haftaya doktor kontrolüm var gidince doktora da soracağım.
baby3_ Ayse10 sonuçta baş olduğundan karına uygulamadığından sanmıyorum canım ya , ya uykusuxluk ya susuxluk yada vücuttaki kan dolaşımı artışı zaten baş ağrısı sebebi.
Ayse10 Bireylulmasali tamam çok sağolun😊 inşallah bi zararı olmamıştır, başım ağrımaya başladığında hemen sürüp masaj yapmıştım hiç şiddetlenmeden önlemişti.
Ayse10 baby3_ tamam çok sağolun ben yine de temkinli davranayım yakın zamanda olmadı çok şükür baş ağrım 12.ve 13.haftamda olmuştu daha çok, tekrar sağolun hoşçakalın🥰
Bireylulmasali Ayse10 ah kusura bakmayın bildirimleri okumamışım yok gidemedim maalesef doktora randevumu Pazartesi gününe ertelediler 🌸