Arkadaşlar dün beta hcg yaptırdım 3228 cıktı bugün doktor kontrolüm vardı keseyi gorduk ama biraz küçük 1 hafta geriden geliyo dedi ama doktor adet hesaplamasina gore 5 haftalik ama ultrasyona gore 4 hafta 6 günlük dedi ilk gebeligim pek birşey anlamadım herşey normal şuan dedi 3 hafta sonra gel hem bebeğe bakalm hem kalp atışını duyalım dedi düşük tehliken felan yok dedi sizce kesenin bir hafta geriden gelmesi kötü birseymi ben anlamadım